رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, توسط سپیده |

 

همه دنیام شده دیوار پر دیوارای سنگی

 

نمی کشن منو دردا همین دردای دلتنگی

 

صبوری های دل با من، به من برگشتنت با تو

 

چه قدر دوری ازم عشقم چه قدرراهه ازم تا تو

 

رهام کن از هجوم درد از این تنهایی هرزه

 

به دلتنگی من برگرد به دنیایی که بی مرزه

 

کشنده س زهر تنهایی که من هر لحظه می نوشم

 

همین لحظه منو دریاب بیا برگرد به آغوشم

 

بدون تو یه آواره م اسیر صدتا دیوارم

 

تا وقتی که نفس باشه به داشتنت امیدوارم

 

پرم از حس دلتنگی از اشک و گریه بسیارم

 

از هر چی بین ماست خسته م از این دیوارا بیزارم

 

ولی بازم یه دیوونم تویی عشقم همه جونم

 

تا روز مرگ من جز تو به هیچ کس دل نمی سپارم

 

اگه حتی به من عشقی نداشته باشی ممنونم

تا روز مرگ من با عشق تا پای جون دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:43---29 تير 1391
salammmm
خوشحال میشم افتخاربدین وبه وب من هم سری بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.