رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, توسط سپیده |

نرم افزار تعبیر خواب



درگیر رویای توام ، منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من ، انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من ، چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم

درارو بستم روت ، تا احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی ، انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری ، اصرار من بی فایدست

هر کاری می کنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بزار ، یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زمان
ساعت13:08---17 مرداد 1391
مفهوم زیبایی داشت..
پیروز باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.