رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, توسط سپیده |

 

 

 

 

زن زیبـاســت ...
چه آن زمان که از فرط خستگی چهره اش در هم است...
چه آن زمان که خود را می آراید از پس همه خستگیهایش..

چه آن زمان که فریاد می زند بر سرت
...
 و تو فقط حرکت زیبای لبهایش را مبینی...

چه آن زمان که کودکی جانش را به لبانش رسانده
و دست بر پیشانی زده و لبخند می زند...

زن زیباست...
آن زمانی که خسته از همه تُهمتها و نابرابریها
باز فراموشش نمی شود؛
مادر است، همسر است،راحت جان است ...
زن زیباست ...
زمانی که لطافت جسم و روحش را توأمان درک کردی ...
زمانی که خرامیدنش را بین بازوانت فهمیدی ...

زمانی که نداشته های خودت را به حساب ضعفش نگذاشتی ...

آری زن زیبـــــاست...








 



نظرات شما عزیزان:

Aman
ساعت13:51---29 تير 1391
سلام دوست عزيز وب عالي داري
من يه كلبه فقيرانه دارم و شما را به كلبه فقيرانه ام دعوت ميكنم.
دوست عزيز دلم را نشكن و بيا تو حال شو ببر اگه دوست داشتي من و بنام بزرگترين و سرگرمي و تفريحي افغاني لينكم كن و بعد من را خبر كن تا وب زيبا تو تو جمع دوستان پيوند بدم
Www.rigsar.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.