رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, توسط سپیده |

 

 

 

باید باکره باشی باید پاک باشی

 

 

 

برای اسایش خاطر مردانی که پیش از تو پرده هادریدند

 

 

 

چرایش را نمیدانی فقط میدانی قانون است، سنت است ، دین است

 

 

 

من زنم

 

 

 

با دستهایی که دیگر دل خوش به النگوهایی نیست که زرق و برقش  شخصیتم باشد

 

 

 

من زنم

 

 

 

به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو

 

 

 

میدانی؟

 

 

 

درد اور است من ازاد نباشم  که تو به گناه نیوفتی

 

 

 

قوسهای بدنم به چشمهایت بیشتر از تفکراتم میاید

 

 

 

باید لباسم را به میزان ایمان شما تنظیم کنم

 

 

 

دردم میاید

 

 

 

ژست روشن فکریت تنها برای دختران غریبه است

 

 

 

به خواهر یا مادرت میرسی قیصر می شوی

 

 

 

دردم میاید

 

 

 

 

 

 

در تخت خواب با تمام عقیده هایم موافقی

 

 

 

وصبح ها از دنده ی دیگری پا می شوی

 

 

 

تمام حرفهایت عوض می شود

 

 

 

دردم میاید می فهمی؟؟

 

 

 

تفکر فروشی  بدتر از تن فروشی ست

 

 

 

حیف که ناموس برای تو ..... است نه تفکر

 

 

 

حیف که فاحشه ی مغزی بودن بی اهمیت تر از فاحشه ی تنی است

 

 

 

من محتاج درک شدن نیستم

 

 

 

دردم میاید خر فرض شوم

 

 

 

دردم میاید انقدر خوب سر وجدانت کلاه می گذاری

 

 

 

و هر بار که ازادیم را محدود می کنی  می گویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب است

 

 

 

نسل تو هم که اصلا مسئول خرابی هایش نبوده

 

 

 

میدانی؟

 

 

 

دلم از مادر هایمان میگیرد

 

 

 

بدبختهایی بودند که حتی میترسیدند باور کنند حقشان پایمال شده

 

 

 

خیانت نمی کردند

 

 

 

نه برای اینکه از زندگی راضی بودند    نه....

 

 

 

خیانت هم شهامت می خواست

 

 

 

نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت جایش النگو داد

 

 

 

مادرم از خدا میترسد ...

 

 

 

از لقمه ی حرام میترسد....

 

 

 

از همه چیز میترسد....

 

 

 

تو هم که خوب میدانی ترساندن بهترین ابزار کنترل است

 

 

 

دردم میاید

 

 

 

این را هم  بخوانی می گویی اغراق است

 

 

 

ببینم فردا که دخترت زیر پاهای مردم  گ ش ت ا ر ش ا د

 

 

 

به جرم موی بازش کتک می خورد  باز هم همین را می گویی

 

 

 

ببینم انجا هم به اندازه ی درون خانه غیرت داری؟؟

 

 

 

دردم میاید که به قول شما تمام زن های اطرافتان خرابند

 

 

 

و انهایی هم که نیستند همه فامیل خودتانند

 

 

 

دردم میاید

 

 

 

از این همه بی کسی دردم می اید

 

 

 

 

 

((سیمین دانشور))

 

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

زن
ساعت0:17---13 مرداد 1391
اشغالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.